top of page

FAQ

  • Hogyan rendelhetek? 🤷‍♂️
    A rendeléshez egyszerűen helyezd a kiválasztott termékeket a kosárba, majd kövesd a folyamat lépéseit. Ha segítségre van szükséged, fordulj hozzánk bizalommal! Vagy látogass el hozzánk bemutatótermünkbe. Rendelésedet e-mailben is elküldheted az info@rattanexclusive.hu e-mail címre illetve telefonon a 0630 548 0330 -as telefonszámon.
  • A termékek megtekinthetők? 👀
    Igen, van bemutatótermünk, ahol megtekintheted termékeinket. Címünk: 2120. Dunakeszi Pallag utca 31. Nyitvatartás! VASÁRNAP - HÉTFŐ : ZÁRVA KEDDTŐL - PÉNTEKIG : 9.00 - 17.00 SZOMBATON : 9.00 - 16.00
  • Milyen termékek találhatók a kínálatban? 🛋️✨
    Termékeink között megtalálhatók prémium kerti bútorok, beltéri bútorok, falpanelek, akupanelek és PVC burkolatok. Böngéssz a weboldalunkon a teljes kínálatért!
  • Lehetőség van-e személyes átvételre? 📦🤝
    Igen, személyes átvételre is van lehetőség a bemutatótermünkben, ahol a raktárunk is megtalálható. Címünk: 2120. Dunakeszi Pallag utca 31. H34-es épület D7 kapu
  • Elérhetők a termékek raktáron? 📋✅
    A legtöbb termékünk raktáron van, de egyes darabok előrendelhetők. Az aktuális készletinformációkkal kapcsolatban érdeklődj kollégánknál, telefonszámunk 0630 548 0330
  • What is an FAQ section? (Demo)
    An FAQ section can be used to quickly answer common questions about you or your business, such as “Where do you ship to?”, “What are your opening hours?” or “How can I book a service?” It’s a great way to help people navigate your site and can even boost your site’s SEO.
  • Can I insert an image, video, or gif in my FAQ? (Demo)
    Yes. To add media follow these steps: 1. Enter the app’s Settings 2. Click on the “Get Started” button 3. Select the question you would like to add media to 4. When editing your answer click on the camera, video, or GIF icon 5. Add media from your library.
  • How do I add a new question & answer? (Demo)
    To add a new FAQ follow these steps: 1. Click ‘Manage FAQ’ button 2. From your site’s dashboard you can add, edit and manage all your questions and answers 3. Each question and answer should be added to a category 4. Save and publish.
  • How do I edit or remove the “FAQ” title? (Demo)
    You can edit the title from the Settings tab in the app. If you don’t want to display the title, simply disable the Title under ‘Info to Display.’
bottom of page